آخرین اخبار
کد مطلب: 125177
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم(ع):
سلفي نمايندگان عزت ملي را خدشه‌دار کرد/ احيا غرور ملي با شهادت شهيد حججي
تاریخ انتشار : 1396/05/28 09:38:46
نمایش : 1481
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمربني هاشم(ع) با اشاره به شهادت شهيد حججي گفت: اين شهيد بزرگوار از نسل انقلاب بود و زماني که برخي از نمايندگان ما عزت و افتخار را در عکس گرفتن با بيگانه مي‌ديدند و عزت انقلابي ملت را زير سوال بردند اين شهيد حججي بود که با عزت، غرور ملي ما را احيا کرد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛به نقل از روابط عمومي سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)؛ حجت الاسلام و المسلمين کريم سرافراز در آئين مسابقات قرآني خواهران شاغل و بسيجي سپاه استان چهارمحال و بختياري با اشاره به فرمايشات امام صادق(ع)، اظهار کرد: حضرت مي‌فرمايند که مراقب باشيد که اولياي الهي در بين مردم قرار داده شده‌اند و با رنگ و لباس مشخص نمي‌شوند و مبادا انساني را کوچک شماريد شايد او يکي از اولياي الهي باشد.

وي ضمن عرض تبريک و تسليت شهادت شهيد مدافع حرم محسن حججي عنوان داشت: اين شهيد بزرگوار از نسل انقلاب بود و زماني که برخي از نمايندگان ما عزت و افتخار را در عکس گرفتن با بيگانه مي‌ديدند و عزت انقلابي ملت را زير سوال بردند اين شهيد حججي بود که با عزت، غرور ملي ما را احيا کرد.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم(ع) با اشاره به بررسي نقش زنان در گسترش فرهنگ مهدويت، خاطرنشان کرد: زنان در دو جريان عاشورا و مهدويت نقش بسيار مهم و موثري دارند که غيرقابل انکار است.

اين مسؤول با بيان اينکه خداوند واقعه عاشورا را به عنوان الگويي براي تربيت نسل قرار داده است و جايگاه بي‌بديلي براي زنان قائل شده است، بيان داشت: نقش عمده زنان در عاشورا نقش پيام‌رساني بود که حضرت زينب(س) توانست پيام عاشورا را به عالم ابلاغ کند.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري افزود: اگر کربلا با خون سيد الشهداء(ع) آغاز شد با تلاش بانوان کربلا به ويژه حضرت زينب(س) ماندگار ماند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس